diumenge, 27 de gener del 2019

PRÒPOSITS COSTURILS

En vista que l'any passat vaig fer 6 dels 8 PIAS o UFOS, aquests any crec que fare el mateix així que, aquí van els Projectes inacabats d'aquest any, els dos primers són els que no vaig tocar l'any passat.
El primer una Totte bag d'hivern.
El segon una manteta per als ninots per a la peque.
El tercer una conilleta de ganxet que no se perquè, no se li aguanta el cap.
El quart un ós de Tilda, que únicament li falten les cames ... i que em decideixi com ho vull, si assegut, o de peu.
El cinquè el Pinotxo de la Tilda.
El sisè un coixí d'eriço per l'habitació de la peque.
El setè un costurero amb robetes Tilda.
El vuitè un Pare Noel de la Tilda, aquest tinc clar que no és viable, no he trobat ni l'abric que vaig fer.

En vista de que el año pasado hice 6 de los 8 PIAS o UFOS, pues estos año creo que hare lo mismo así que, aquí van los Proyectos inacabados de este año, los dos primeros son los que no toqué el año pasado.
El primero una totte bag de invierno.
El segundo una mantita para los muñecos para la peque.
El tercero una conejita de ganchillo que no se porque, no se le aguanta la cabeza.
El cuarto un oso de Tilda, que únicamente le faltan las piernas ... y que me decida como lo quiero, si sentado, o de pie.
El quinto el Pinocho de la Tilda.
El sexto un cojín de erizo para la habitación de la peque.
El séptimo un costurero con telitas Tilda
El octavo un Papá Noel de la Tilda, este tengo claro que no es viable, no he encontrado ni el abrigo que le hice. 








4 comentaris:

  1. Sense saber res de costura jo diria que el 2 és el més fàcil, no? Però a l'ós és el que menys li queda per acabar-lo... Ara m'has donat ganes d'endivinar qual terminaràs primer, jajaja. A veure quants seràs capaç de fer enguany, molts ànims! Ja saps que m'encanten els teus totes d'animals i estic desitjant veure'ls acabats. :-)
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. El 2 juntament amb el 1, són dels més difícils o millor dit els més entretinguts, en el cas del 2 el que ho fa entretingut són les peces, en forma de triangle, que van al voltant del dibuix gran, més que res per la mida que tenen, jo crec que abans faig el Pinotxo que la mini cobrellit.
      Una abraçada

      Elimina
  2. N'estic segura que els aconseguiràs acabar si no tots la gran majoria... a veure si aquest any et segueixo i em poso amb els meus! una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vinga, que això és molt gratificant, veure com la bossa va baixant de nivell.
      Sense contar els que hi aniràn aquest any, clar.

      Elimina