dimarts, 12 de febrer del 2019

FALDILLA

Fa un parell de setmanes vaig anar a cosir "El Calaix" amb el val que em varen regalar les meves "amigues costureres", i com que sóc una mica "culo veo, culo quiero" em vaig fer la faldilla de "tablas" que s'havia fet Mrs. Montauk ja que per dates no em va quadrar amb el monogràfic que feien a la mateixa botiga.L'he cosit amb micro pana, que vaig comprar a "Ribes&Casals" i els baixos els he cosit a mà tal i com indica mamemimo al seu último post del seu blog.

Hace un par de semanas fui a coser a "El Calaix" con un vale que me regalaron mis"amigas costureras", y como soy un poco "culo veo, culo quiero" me hice la falda de tablas que se havia cosido Mrs. Montauk ya que por fechas, no me cuadró con el monográfico que hacian en la misma tienda.La he cosido con micro pana que compre en "Ribes&Casals" y los bajos los he cosido a mano tal y como incia mamemimo en su último post de su blog.








6 comentaris:

  1. Que bonica que t’ha quedat. Segur que la faràs servir moltíssim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, la veritat que me la poso molt. El post de la pana em va anar de muerte.
      Gràcies guapa.

      Elimina
  2. T'ha quedat molt bé! Es veu molt còmoda i calenteta per l'hivern. Això sí que és un regal ben aprofitat! :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, estic molt contenta i la veritat que me la he posat bastant, a la foto és veu, no està planchada.
      Una petonet.

      Elimina
  3. Jajaja els culo veo, culo quiero tenen això... al final no et pots resistir! m'encanta com ha quedat. una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii i en tinc una llista no que s'acabarà mai.
      Una abraçada.

      Elimina