diumenge, 24 de febrer del 2019

PANEL COTTON AND STEEL

I del panell de Cotton & Steel que vaig comprar fa segles a I LOVE KUTCHI he fet de moment, el que m'ha demanat la peque, una bossa per a portar les robetes dels ninos i un altre per les mantetes ... té una llista intermibable de coses.

Y del panel de Cotton & Steel que compré hace siglos en I LOVE KUTCHI he cosido de momento, lo que me ha pedido mi niña, una bolsa para llevar las ropas de los muñecos y otra para llevar las mantitas ...  tiene una lista interminable de cosas.







4 comentaris:

  1. Amb una mare tan artista com la que té m'extranya que no demane més encara. Segur que és l'enveja de les amigues del cole! ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja això d'artista m'agradat!!!
      Té una llista interminable de coses que li tinc que cosir, que a vegades no són ni viables.
      Ara haig de mirar com li faig un estoig dun peix d'aquest panell... imaginació al poder.

      Una abraçada.

      Elimina
  2. Les llistes és el que tenen que a poc a poc s'han d'anar tatxan coses, amb el que surt de les teves mans jo també faria llista! una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa, però tu no et quedes enrere.
      A més té una llista interminable, més llarga que la meva!!!
      Una abraçada.

      Elimina