diumenge, 12 de maig del 2019

ESPARDENYES

Com sempre em desperto tard per als tallers, però aquest cop vaig tenir sort i una mica d’empenta per part de The imaginery i em vaig apuntar a un taller d’espardenyes, tot i que ja en vaig fer unes en el seu dia, tenia ganes de repetir, així que em vaig apuntar en l’últim moment (jo com sempre tot a última hora).
Ens ho hem passat molt bé, ja que anàvem totes amb moltes ganes d’aprendre i l'Isabel de Funnymumibiza ens ho ha posat tot molt fàcil.
Jo he tingut la sort de poder fer les meves espardenyes com la meva motxilla, ja que únicament li quedava un model disponible, de la robeta dels flamencs i estic que salto d’alegria, ara únicament falta que vingui el bon temps per a poder lluir tot el conjunt ... tot i
que per mi, ja pot trigar molt.

Como siempre me despierto tarde para los talleres, pero esta vez tuve suerte y un poco de empuje por parte de The Imaginery y me apunté a un taller de alpargatas, aunque ya hice unas en su día, tenía ganas de repetir, así que me apunté en el último momento (yo como siempre todo a última hora)
Nos lo hemos pasado muy bien, ya que íbamos todas con muchas ganas de aprender e Isabel de Funnymumibiza nos lo ha puesto todo muy fácil.
Yo he tenido la suerte de poder hacer mis alpargatas como mi mochila, ya que únicamente le quedaba un modelo disponible, de la ropita de los flamencos y estoy que salto de alegría, ahora únicamente falta que venga el buen tiempo para poder lucir todo el conjunto ... todo y que por mí ya puede tardar mucho.





2 comentaris:

  1. Que bé que finalment hi vas anar! T'han quedat unes espardenyes espectaculars, m'encanta la robeta dels flamencs a joc amb la motxilla. Aquí hi podries gaudir d'elles sense problema, el caloret infernal acaba de començar...
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si estic molt contenta del resultat ... ara vaig conjuntada a tope ... sinó fos perquè el calor i jo no som gaire amics ... jejeje
      Una abraçada.

      Elimina