diumenge, 19 de maig del 2019

LUNCH BAG

I aquí està la meva lunch bag versionada ... ja que en principi aquesta bossa va ser una equivocació que vaig fer per l'intercanvi de les tote bag i com que aquesta roba m'encanta, ja que pega amb tot, doncs he decidit treure-li partit i com que de totes bag en vaig servida, doncs he fet una transformació, aprofitant el que ja tenia tallat i cosit i m'he versionat una lunch bag.

Y aquí está mi luch bag versionada ... ya que en principio esta bolsa fue una equivocación que hice para el intercambio de las tote bag y como que esta ropa me encanta, ya que pega con todo, pues he decidido sacarle partido y como de totes voy servida, pues he realizado una transformación aprovechando lo que ya tenia cortado y cosido y me he versionado una lunch bag.







2 comentaris:

  1. Ets una crack reciclant i adaptant bosses (i el que faça falta)! La veritat és que la roba és preciosa, em recorda a una font que tenim aqui o al Coliseu de Roma. Haguera sigut una llàstima no haver-la aprofitat! Ara, a gaudir-la. ;-)
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja, és que no podia desperdiciar aquesta roba tan bonica ... tenia que adaptarla a alguna cosa que em fos útil.
      Una abraçada.

      Elimina