dilluns, 23 de novembre del 2020

CONILLETA NADALENCA

Queda inaugurat oficialment a casa meva, EL NADAL ... si aquests any vaig més avançada que "el Corte Inglés", però com sempre vaig amb presses i després acabo contracturada, aquest any he decidit començar abans.

He acabat aquesta conilleta Nadalenca que ja està decorant un racó de casa nostra.

El patró és de LITTLE BEAR CROCHET i em va tocar en un sorteig ja farà un parell d'anys i havia vist una versió nadalenca que em va robar el cor i per fi m'he decidit a fer-la.

Els cotons són de KATIA model PANAMA nº 1, 4,69


Queda inaugurada oficialmente en mi casa LA NAVIDAD ... si este año me he adelantado "el  Corte Inglés" pero como siempre voy con prisas i luego acabo contracturada, este año he decidido empezar antes.

He terminado esta conejita Navideña que ya está decorando un rincón de nuestra casa.

El patrón es de LITTLE BEAR CROCHET y me tocó hará un par de año en un sorteo, y había visto esta versión navideña que me robo el corazón y por fin me he decidido a hacerla.

Los algodones son de KATIA modelo PANAMA nº 1, 4,69





2 comentaris:

  1. És una autèntica moneria! Em recorda a la protagonista de "La aldea del Arce" amb el llaç a l'orella. <3
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. OHH!!! Ja no recordava la sèrie, amb lo bonica que és!!!
      Una abraçada.

      Elimina