diumenge, 15 de novembre del 2020

MITJONS 80s RETRO

Els meus segons mitjons, els "80s retro", aquesta vegada amb el patró de TEJER EN INGLÉS, i amb unes llanes que vaig comprar fa segles, no he patit el síndrome del segón mitjo, però si que em vaig equivocar de talla ... he de confessar que les voltes curtes alemanes, no son el meu fort i m'havien quedat alguns forats, que he salvat cosint-los una mica amb la llana del taló.
Els mitjons estan sense bloquejar i estrenats, la seva propietària no es podia esperar més.

Mis segundos calcetines, estos son los "80s retro", esta vez con el patrón de TEJER EN INGLÉS, y con unas lanas que compre hace siglos,  no he sufrido el síndrome del segundo calcetín, pero si que me equivoque de talla ... he de confesar que las vueltas cortas alemanas, no son mi fuerte y me habían quedado algunos agujeros, que he salvado cosiéndolos un pelín con la lana del talón.
Los calcetines están sin bloquear y estrenados, su propietaria no se podía esperar más.



2 comentaris:

  1. Normal que no esperara més, són preciosos! A mí sempre m'han quedat forats al taló, és un misteri...
    Besets i a pel proper parell!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja no te espera.
      Jo ara em faré els meus i provaré un altre taló, a veure que surt
      Una abraçada

      Elimina