diumenge, 11 d’abril del 2021

MEDUSA

Aquest any m’he proposat fer algun UFO o PIA, o sigui algun projecte pendent d’aquells que tinc rondant per l’armari, alguns únicament els falta juntar les peces, d’altres les últimes costures, i la gran majoria la mitat del projecte ... però són les coses que més mandra em poden arribar a fer i sempre veig alguna cosa que m’agrada més i ho abandono per començar algo nou. L’altre dia no se que buscava i em va sortir aquesta meduseta que ja estava tot fet, menys els últims detalls, posar el ulls, omplir-la de floca, tapa el cul, cosir totes les potetes i rematar els fils. O sigui mandra al quadrat, però aquesta vega en lloc de deixar-la de banda i seguir remenant l’armari la vaig treure i començar a enfilar l’agulla.

Patró és de Marta Ruso i va ser d'un CAL que vaig participar al 2017

Este año me he propuesto hacer algún UFO o PIA, o sea algún proyecto pendiente de esos que tengo rondando por el armario, algunos únicamente les falta juntar las piezas, otros las últimas costuras y la mayoría la mitad del proyecto … pero esas son las cosas que más pereza me dan y siempre veo algo que me gusta más y lo dejo todo para empezar algo nuevo. Esta vez he decidido ir haciéndolas sin presión, así que el otro día no se que buscaba, y apareció esta medusita que ya estaba toda crocheteada y solamente le faltaban los detalles, ponerle los ojos, llenarla, coser las patitas y rematar los hilos (lo que más pereza me da) pero esta vez en lugar de dejarla apartada la deje en el sofá y mirando alguna peli la acabé.



2 comentaris:

  1. Com m'agrada que t'hages animat a acabar-la, està preciosa! Aquest armari teu és una caixa de tresors, quina serà la pròxima sorpresa que ens donarà? ;-)
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest armari és un peligro, ja em fa por remenar-lo i tot.
      Una abraçada

      Elimina