diumenge, 25 d’abril del 2021

SONALLS

I aquí van un parell de sonalls, que són el regal d'aniversari de ma mare, si senyor, m'ha demanat dos sonalls de conillets que va veure a pinterest (busca peligro) i que li van encantar i jo com a bona filla que sóc doncs li he fet ... jejeje
I us preguntareu com és que n'hi han tres, doncs endevida endevinalla, per a qui és el tercer ... per a la meva filla, que és pitjor que jo i tot ho vol!!!!! 

Patró gratuït de Iradumi

Y aquí van un par de sonajeros, que son el regalo de cumpleaños de mi madre, si señor, me ha pedido dos sonajeros de conejito (la parejita) que vio en pinterest (busca peligroooo) que le encantaron y como yo soy muy buena hija, pues se los he tejido ... jajaja
Y os preguntaréis cómo es que hay tres, pues adivinia adivinanza, para quien será el tercero ... pues para la cansina de mi hija, que es peor que yo y lo quiere todo!!!!!! 



2 comentaris:

  1. Un, dos, tres, som tres bessones...
    Molt bonics els sonalls de conillet! Tens una família una mica peculiar, però i el que us divertireu quan esteu les tres juntes? jajaja
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Som un perill quan ens ajuntem i ja no t'explico quan m'ha filla confabula amb ma mare ... llavors ja se que he vegut oli i que em tocarà pencar.
      Una abraçada.

      Elimina