diumenge, 3 d’octubre del 2021

MINI COSTURER

Per fi, puc ensenyar algunes de les coses que he cosit i que no he pogut ensenyar perquè eren regals que estaven esperant arribar al seu destí.

Va ser veure aquesta roba i pensar en Alhana, així que vaig estar rumiant en que li podia fer per al seu aniversari, i hem va acabar sortint un coixinet d'agulles i una mini bosseta, seguint el tutorial de Cluck Cluck Sew i un mini costurer, per a portar a tot arreu, seguint el tutorial de Aneela Hoey on vaig afegir el detallet que vaig fer a punt de creu.

Por fin puedo enseñar algunas de las cosas que he cosido y que no he podido enseñar porque son regalos que están esperando llegar a su destino.

Fue ver en mi armario esta tela y pensar en Alhana, así que estuve pensando en que le podía hacer para su aniversario, y acabé cosiendo un acerico para las agujas y una mini bolsita siguiendo el tutorial de Cluck Cluck Sew y un mini costurero, para llevar a cualquier lugar, siguiendo el tutorial de Aneela Hoey, donde añadí el detallito que hice a punto de cruz.



2 comentaris:

  1. No li falta detall! Estic encantada amb el meu conjunt de mini-costurer, estoig i coixinet, i desitjant estrenar-lo ara que comença la temporada de tornar al punt de creu. <3
    Moltíssimes gràcies per aquesta sorpresa! És tot preciós!
    Muaaacs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina il·lusió que em fa, perquè mai es que regalar.
      Vaig pensar que et seria útil i cuqui a la vegada 😜.
      Ara ja puc anar pensant en el proper
      Un petonàs

      Elimina