diumenge, 5 de setembre del 2021

BEACH BAG III

Aquests any he cosit unes quantes beach bag, penso que per a l'estiu és el bolso ideal, per a sortir a pendre alguna cosa, sense necessitat de carregar amb la bossa ple, per anar de càmping o al xiringuito de la platja, jo he fet servir un munt les dues que m'he cosit. Així que quan vaig veure el retall de loneta de KATIA no m'ho vaig pensar gaire i en vaig cosir 4 beach bags.

No hay dos sin tres, así que este año he cosido unas cuantas beach bag, ya que pienso que para el verano és el bolso ideal, sin necesidad de cargar con el bolso lleno, para salir a tomar algo o de camping o para el chiringuito en la playa, yo he usado un montón las dos que me he cosido, así que cuando vi este retal de loneta de KATIA no me lo pensé y cosí 4 beach bags.





4 comentaris:

  1. Molt xules totes i plenes de detalls. Fas meravelles amb dos retalls de tela! Una pregunteta: les dents del tauró a la butxaca interior són per espantar els lladres? Jijiji ;-)
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJA, lo de les dents és perque em vaig quedar sense roba per a fer les butxaques, però no havia vist que semblaven dents de tauró JIJIJ m'ha encantat!!!!!!
      Un Petonàs!!!!

      Elimina