diumenge, 9 de gener del 2022

ÀLBUM NADAL'21

I aquí va el meu primer projecte de scrap per aquests any, és l'àlbum de Nadal que va impartir la Raquel, de Papers Trencats a la botiga Grappa Srapbooking, aquesta vegada he trigat una mica en acabar-ho ja que té força pagines i m'he dedicat a decorar-ho amb calma, he fet servir un munt de troquels, i m'ho he passat super bé pensant en com faria algunes de les pagines de l'interior.

Està fet amb la col·lecció FLOCONS de Mes P'tits Ciseaux

Y aquí va mi primer proyecto de scrap para este año, es el álbum de Navidad que impartió Raquel de Papers Trencats en la tienda Grappa Scrapbooking, esta vez he tardado un poco en acabar-lo ya que tiene bastantes hojas y me he dedicado a decorarlo con calma, he usado bastantes troqueles y me lo he pasada muy bien planificando con calma como haría algunas de las páginas del interior.




8 comentaris:

  1. No fa ni deu dies que hem estrenat l'any i ja has acabat el primer projecte. Molt complet, amb butxaques i tot! Per a què el faràs servir?

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJA és l'únic que estic fent últimament, scrap.
      Doncs, l'ompliré de fotos de tots aquests dies de Festes, per a tenir un bon record!!!

      Elimina
  2. Palmi!!!! Muy chulo. Eres una máquina

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja una máquina de tener álbumes vacíos, ni una sola foto en ninguno.
      Un beso

      Elimina
  3. Me encantan tus scraps y por cierto vamos a ser compañeras en el SAL navideño que organiza el blog "brisa d´automne" y también quería invitarte a participar en un nuevo reto que he preparado, tienes toda la información en mi blog. BESICOS.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias!! La verdad es que en esto del scrap me estoy iniciando y viciando.
      Voy a darme una vuelta por tu blog.
      Un Beso

      Elimina
  4. Imposible el resistirse a este album tan precioso, lleno de detalles tan bien pensados y bonitos.
    Saludos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias!!! La verdad que voy cogiendo más confianza cada vez, pero aún soy un poco novatilla.
      Un abrazo

      Elimina