diumenge, 6 de febrer del 2022

PRÒPOSITS COSTURILS

Els meus pròposits costurils, varen començar quan vaig veure que començava acumular projectes sense acabar (2018), ja fos perquè no sabia com continuar o bé, perquè se m'havia creuat alguna necessitat imperiosa per davant o bé, per falta de ganes de continuar el que estava fent ... molts d'ells, han vist la llum i d'altres encara estan esperant el seu torn.
Els que han vist la llum durant el 2021 han estat aquests tres.
El costurer TILDA ... que va ser el meu primer PIA o UFO en tota regla.
Una meduseta de ganxet ... que ni recordava que la tenia a mig fer.
I un os polar, patró de TILDA ... que ara la meva ajudanta em diu que esta molt sol i que necessita companyia!!!!!!

Mis propósitos costuriles, empezaron cuando vi que empezaba acumular proyectos sin terminar (2018), ya fuera porque no sabía cómo continuar, o bien, porque se me cruzada alguna necesidad imperiosa por delante, o bien, porque no tenía ganas de hacerlo ... muchos de ellos han visto la luz y otros aun están esperando su turno.
Los proyectos del 2021 que han visto la luz, han sito estos tres.
El costurero TILDA ... que fue mi primer UFO que fue a la bolsa.
Una medusa de ganchillo ... que no recordaba que tenía a medias.
Y un osos polar, patrón de TILDA ... que sólo había que decidir cómo coserle las piernas traseras.


8 comentaris:

  1. Pero qué bonitos!!!! La medusa, monísima, el osito es un amor...(no me extraña que tu ayudante diga que necesita compañía jeje); y bueno, el costurero es una preciosidad. La tela ideal. Ahora a por más jeje. Un besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, la de tiempo que han estado ahí metidos ... ahora vamos a ver que saco de la bolsa de los mil proyectos por acabar ... es siempre una sorpresa ...
      Un Beso!!!!

      Elimina
  2. Doncs si necessita companyia... hauràs de fer-li-la! Són una monada els tres, però l'ós em té robat el cor. :-)
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, doncs primer hauré de saber on vaig guardar aquesta roba ... perquè no l'he vist més, però segur que vaig comprar com per fer 10 óssos més.
      Un Petó!!!!!

      Elimina
  3. Hermosos trabajos, llegué aquí gracias a Elena y el SAL de Navidad
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias.
      El Sal ... a ver si esta semana le doy un empujón, que estoy muy perezosa.
      Un abrazo!!!!!

      Elimina
  4. Todo lo que veo me encanta, especialmente ese oso polar que me ha robado el corazon.
    Saludos

    ResponElimina
    Respostes
    1. El osito es suave a rabiar ... no se como lo he podido tener tanto tiempo en el olvido.
      Un abrazo.

      Elimina