diumenge, 18 de setembre del 2022

MINI ESTOIG

L'altre dia arreglant els patrons, vaig veure que tenia el Clearly Carry All Pouch de Minki Kim o Sewing Ilustration i com m'havia sobrat plàstic transparent de fer el necesser, vaig pensar que no estaria de més aprofitar-lo, però fent-lo una mica direfent, ja que no dispossaba de tanta roba com deia el patró, així que després de mirar el video que té penjat al Youtube, vaig intentar adaptar-ho a les meves mides i crec que no m'ha quedat tan malament.

El otro día ordenando patrones, vi que tenía el Clearly Carry All Pouch de Minki Kim o Sewing Ilustration y como me había sobrado plástico transparente de hacer el neceser, pensé que no estaría de más aprovecharlo, pero haciéndolo un pelin diferente, debido a que no tenia tanta tela como en el patrón indica, así que después de ver el video que tiene colgado el Youtube, intenté adaptarlo a mi tela y creo que ni tal mal.





4 comentaris:

  1. Te ha quedado precioso; yo de mayor quiero coser como tu jejeje
    Un besazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja, y eso que no tiene nada que ver con el original.
      Un besazo!!!!

      Elimina
  2. Està molt bé, no sabria dir quines són les modificacions que has fet perquè em sembla perfecte tal qual. M'admira moltíssim el plàstic transparent: sembla molt útil per saber que hi ha a dins del necesser, però al mateix temps difícil de cosir. Hi ha alguna cosa que no sàpigues fer?!
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja, hi han moltes coses que no sé fer i una d'elles és seguir les instruccions, sempre he d'inventar-me alguna cosa, el dia que ho faci fil per randa flipareuuuuu
      Un Petonàs!!!!!

      Elimina