diumenge, 25 de setembre del 2022

MUSHROOM - WELCOME AUTUMN

Aquest any estic en "modo Autumn" total, després de la carbassa de l'altre dia, vaig recordar que en plena pandèmia vaig comprar el patró de Lilleliis d'uns bolets mega monis, així que no vaig deixar que el ganxet descanses gaire i després de triar els cotonets em vaig posar en marxar.

Este año estoy en "Modo Otoño" total, después de la calabaza del otro día, recordé que en plena pandemia compré varios patrones entre ellos el de unas setas mega monis, de Lilleliis, así que una vez elegidos los colores me puse en marcha.




6 comentaris:

  1. Pero que monísimas que son!!! Me encantan Palmi. No paras!!! jajaja
    Un besazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que eso de estarme quieta, creo que no va conmigo 😅😅😅
      Un abrazo

      Elimina
  2. Per aquí no tenim bolets però es nota l'arribada de la tardor perquè ja fa frescoreta. M'encanta veure el que fas perquè t'ho passes bomba dues vegades: la primera teixint (o cosint) i la segona fent excursions amb l'excusa de les fotos. ;-)
    Super cuquis els bolets, semblen senyoretes d'època amb la pamela anant de passeig.
    Besets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A casa meva en tinc la nevera plena, però dels que primer van a la paella ... els de la foto ja m'he encarregat jo, de posar-los en un lloc segur.
      Un Petonàs!!

      Elimina
  3. Unas setas monísimas, pero es que además las fotos hacen que luzcan mucho. ¡Me encantan! Me has creado una necesidad... Me voy a cotillear ese patrón :P. Un besote.

    ResponElimina
  4. Jajajaj la verdad que son fáciles de hacer y con los restos que van sobrando del resto de amigurumis se tejen en un plis, lo más complicado la copa de abajo del sombrerete, pero una vez le pillas el truco es pan comido.
    Ya me cuentas como ha ido el cotilleo.
    Un Besazo!!!!!

    ResponElimina