diumenge, 11 de juny del 2023

ÀLBUM CAIXETA FOTOGRÀFICA

Ara al Juny és l'aniversari d'una de les meves amigues i vaig pensar que li faria gràcia que li fes un mini àlbum d'scrap per a poder ompli-lo de fotografies, així que una vegada que vaig tenir el projecte, vaig anar a buscar els papers em vaig posar mans a l'obra ... he de dir que he estat un parell de setmanes ben entretinguda, entre fer la carcasa de la caixeta que simula una càmera, l'àlbum que hi va a dins, triar les combinacions de papers i les decoracions, però crec que al final ha valgut molt la pena.

Tutorial de la carcasa de la càmara fotogràfica de Pega, papel o tijeras

Papers Dunaon, col·lecció Plántate

Ahora en Junio es el cumpleaños de una de mis amigas y pensé que le haría gracia que le hiciera un álbum de scrap para poderlo llenar de fotografías, así que una vez tuve claro el proyecto, fue a buscar los papeles y me puse manos a la obra ... tengo que decir que he estado un par de semanas bien entretendia, entre hacer la carcasa de la cajita que simula una cámara, el álbum que va dentro, elegir las combinaciones de papels y las decoracions ... pero creo que al final ha valido mucho la pena.






I aprofitant que el kit de Cardattack del mes de Juny, la temàtica són els aniversaris, doncs li he fet la felicitació.
Y aprovechando que me había llegado el kit de Cardattack del mes de Junio y que la temática son los aniversarios, pues he hecho esta felicitación.

4 comentaris:

  1. Ets una artistassa! El que ets capaç de fer amb quatre papers no deixa mai de sorprendre'm. Aquest àlbum és només per records molt especials. :-)
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. He de dir que m'ha costat una mica, ja que estic acostumada a seguir sempre un model que ja està tot fet i pensat i com a molt faig algun canvi de paper i ja ... la veritat que he gaudit molt i més quan li vaig donar i vaig veure que li encantava ... si és que aquesta amiga s'ho mereix TOT.
      Un mega petó!!!!

      Elimina
  2. La verdad es que es una maravilla las cositas que haces de scrap. Tu amiga es muuuy afortunada. Y la carcasa de la cajita es una pasada. Sí, definitivamente el tiempo invertido mereció totalmente la pena. Besos, Palmi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias, la verdad que he sudado la gota gorda en relación a la combinación de estampados de los papeles, porque normalmente cuando hago estos proyectos tengo un modelo y me limito a copiar, cortar y pegar jejeje ... pero esta vez he tenido que hacer combinaciones, todo un reto, pero al ver cara de mi amiga, vi que no lo había hecho tan mal.
      Un mega abrazo.

      Elimina