diumenge, 18 de juny del 2023

NECESSER AMB RETALLS

Avui us porto un projecte que no he fet jo, l'ha fet la meva filla, que diu que al Setembre és vol apuntar a fer classes de ganxet i que necessitarà un necesser o estoig per a portar els seus estris, com ja me la conec, li he donat la caixa de retalls i li he dit que escollís els trossos que més li agradessin i que amb aquells trossets faríem el necesser/estoig i dit i fet ... ella els ha combinat i jo únicament he anat donant ordres (que és el que més m'agrada jajaja) i aquí teniu el resultat ... ara faltara que d'aquí al Setembre segueixi tenint ganes d'anar a classe. 

Hoy os traigo un proyecto que no he hecho yo, lo ha hecho mi hija, que dice que en Septiembre se quiere apuntar a clases de ganchillo y que necesitará un neceser o estuche para llevar sus cosas, como ya me la conozco le he dado la caja de retales y le he dicho que escogiera los trozos que más le gustasen y que con ellos haríamos el neceser/estuche y dicho y hecho ... ella se los ha combinado y yo únicamente he dado ordenes (que es lo que más me gusta) y aquí tenéis el resultado ... ahora faltará que de aquí a Septiembre siga teniendo ganas de ir a clase.



6 comentaris:

  1. Bueno, aunque se le pasen las ganas el estuche ahí está y bien bonito. BESICOS.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jeje eso he pensado yo, un estuche siempre va bien ... y vacio seguro que no lo dejamos.
      Un abrazo!!!!

      Elimina
  2. Ta filla és una artistassa! Té molt de gust combinant els retalls i molta traça cosint-los. Ja el gastarà sinò per a classes de ganxet per a una altra cosa. Felicita-la de la meua part!
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies ... si no el fa servir sempre el puc aprofitar jo, que un necesser sempre va bé per omplir-ho de coses, que sempre ho tinc tot desparramat pel sofà.
      Un Petonàs!!!!

      Elimina
  3. Pues le ha quedado precioso!! Como te descuides, te echa de la habitación de costura jajaja
    Un beso!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, la verdad que la combinación que ha escogido ha quedado muy bonita ... jajaja no creo que me eche
      Un abrazo

      Elimina