diumenge, 2 de juliol del 2023

BOSSA DE MÀ

Aquesta bossa de mà ha sigut el resultat o millor dit el restant d'uns baixos d'un pantaló ... és el que té no tenir una mida estàndard, que la gran majoria de pantalons sempre em sobren de baix i com aquesta roba m'agrada molt i teníem la "festa de graducació" doncs vaig pensar que quina millor manera que aprofitar aquesta roba sobrant i fer-me una bossa de mà i unes sabates ... lo de les sabates s'ha quedat en l'intent, però la bossa crec que anat a bon port.

Este bolso de mano ha sigo el resultado o mejor dicho el resto de unos bajos de un pantalón ... es lo que tiene no tener una medida estándar, que la gran mayoría de pantalones siempre me sobran por abajo y como el estampado me gusta mucho y teníamos la "fiesta de graduación" pues que mejor manera de aprovecharla que cosiéndome un bolsito de mano y unos zapatos ... bueno lo de los zapatos se ha quedado en el intento, pero el bolso creo que ha llegado a buen puerto. 





4 comentaris:

  1. Mai m'haguera imaginat que aquesta bossa tan bonica havia sigut un pantaló antigament! M'encanta com ha quedat, és molt elegant. Les sabates potser per la propera graduació, encara tens temps per practicar. ;-)
    Besets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, els pantalons encara els tinc, és el que m'ha sobrat dels baixos del pantaló jejeje que em va saber greu tirar tot aquell tros de roba i l'he aprofitat per a fer el bolset i un intent de sabates ... però estant en l'intent.
      Un Petó

      Elimina
  2. Pues quien lo diría! La verdad es que te ha quedado un bolso precioso y muy elegante. Eso de los zapatos lo quiero ver yo jeje.
    Un beso!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja yo también quiero ver lo de los zapatos ... pero creo que van para largo.
      Un Besazo!!!!

      Elimina