diumenge, 1 d’octubre del 2017

2 CANVIDEMANS 2017

Per segon any l'Alicia de Ganxetades ha organitzat un CANVIDEMANS però aquest en format més reduït, ja que el de l'any passat va haber gent que no va rebre el seu canvidemans i aquest any no es veia amb cor d'abarcar tanta organització.
Un cop vaig saber qui era la meva "victima" i els seus gustos, em vaig possar mans a la màquina, ja que al finalitzar Setembre tenia que estar enviat.
Vaig triar un bolso de llibre de Noodlehead que segur que repetiré i robetes Tilda de la col·lecció Circus, que mai fallen i unes samarretes per als nens.
La de la nena li vaig fer l'abelleta del KIT de Tilda de la col·lecció BumBlebee i la del nen vaig preparar el KIT amb teles de I love kutchi.

Por segundo año Alicia de Ganxetades ha organizado un CANVIDEMANS pero este en formato más reducido, ya que el del año pasado, hubo gente que no lo recibió y este año no se veía capaz de abarcar tanta organización .
Una vez supe quién era mi "víctima" y sus gustos, me puse manos a la máquina, ya que al finalizar Septiembre tenía que estar enviado.
Elegí un bolso de libro de Noodlehead que seguro que repetiré y telitas Tilda de la colección Circus, que nunca fallan y unas camisetas para los niños.La de la niña le hice la abejita del KIT de Tilda de la colección Bumblebee y la del niño preparé el KIT con telas de I love Kutchi.










2 comentaris:

  1. Una passada el teu canvi de mans.Segur que la destinatària n'està més que encantada. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa, no vegis el que vaig suar amb la cremallera de darrere del bolset ....
      Un petó.

      Elimina