diumenge, 8 d’octubre del 2017

BOSSA TARDOR 🍁

Aquesta tote bag és el regal per una amiga molt especial i fa honor a l’estació tan bonica en la que entrem, la Tardor, és una de les meves preferides, ja que encara fa bonança i dona gust anar a passejar per la muntanya, l’interior és més primaveral.
El Patró es una fulla d’auró, i per si us animeu us deixo un tutorial que he trobat

Esta bolsa es un regalo de aniversario para una amiga muy especial y hace honor a la estación tan bonita en la que entramos, el Otoño, es una de mis preferidas, ya que aun hace bueno y da gusto pasear por la montaña, el interior es más primaveral.
El patrón es una hoja de arce, y por si os animáis os dejo un tutorial que he encontrado.







4 comentaris:

  1. Se'ns dubte que la teva amiga especial estarà encantada i lluirà aquesta tardor amb molt d'estil. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que m'ha fet molta ilu, que volgués que li fes alguna cosa, ja que és a la que li demano consells de combiancions via wsp, quan l'opinió del meu marit no em convenç. ;)

      Elimina
  2. Com m'agrada el contrast entre l'exterior i l'interior! D'això se' diu arriscar i encertar! Bravo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) Vaig pensar que així podria aprofitar la tote bag tot l'any, primavera i estiu amb els colors més vius i ara i a l'hivern amb la fulla.
      Una aposta arriscada però que ha agradat molt.
      Una abraçada.

      Elimina