divendres, 20 d’octubre del 2017

CANVIDEMANS 2017

Ja he rebut el meu canvidemans d’aquest any, ha sigut un com un regal d’aniversari, ja que va arribar el dia després dels meus 40!!!!!
Aquest any m’ha sorprès “papallona de seda”, es nota que està tot preparant amb molt d’amor i haig de dir que no coneixia per a res les bossetes de fred/calor amb llavors, a casa a estat tot un èxit, aquest hivern ens la rifarem, a la capseta preciosa d’atrasomnis, també venien uns fats de TILDA que me remueren i bastidor amb el meu nom "artístic" i un potet amb més robetes. Estic mega encantada!!!!!!!


Ya he recibido mi canvidemans de este año, ha sido un como un regalo de cumpleaños, ya que llegó el día después de mis 40 !!!!!

Este año me ha sorprendido "papallona deseda", se nota que está preparando con mucho amor y tengo que decir que no conocía para nada las bolsitas de frío/calor con semillas, en casa a sido todo un éxito, este invierno nos la rifaremos, en la cajita preciosa de atrapa sueños, también venía unos fats de Tilda que me remueren y un bastidor con mi nombre "artístico" y un potecito con más telitas. Estoy mega encantada !!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada