diumenge, 9 de setembre del 2018

KIWI PATTERN II

I aquí un altre versió de la brusa KIWI PATTERN del CCARMARI CÀPSULA de THE SEWING RECIPE, aquest cop li ha tocat el torn a la brusa amb llaçada, però he modificat lleugerament el coll, ja que el del patró el trobo massa tancat i em vaig ofegant ...
La Roba és de Ribes&Casals 

Y aquí otra versión de la blusa KIWI PATTERN del CCARMARIO CAPSULA de THE SEWING RECIPE, esta vez le ha tocado el turno a la blusa con lazo o lazada, pero he modificado ligeramente el cuello, ya que el del patrón lo encuentro demasiado cerrado y me ahogo yo sola.
La ropa es de Ribes&Casals




 Aquí amb relleno

4 comentaris:

  1. Et queda genial la brusa amb la llaçada a la cintura, la trobe molt elegant, a més que la roba que has triat és bonica i senzilla. Segur que amb la modificació del coll que li has fet ara la portaràs més còmoda i te la posaràs moltes vegades.
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies. La veritat és que amb aquest coll vaig molt millor, ja no m'asfixio.
      Una abraçada.

      Elimina
  2. M'encanta la roba perquè em sembla molt combinable amb qualsevol pantaló. Comparteixo el tema de l'obertura del coll a mi també em passa. M'encanta el detall del llaç a la cintura. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, tot i que al principi no vaig saber com col·locar les ratlles. Al final crec que vaig encertar al fer-les en vertical i sobretot al engrandir el coll.
      Una abraçada.

      Elimina