diumenge, 30 de setembre del 2018

KIWI PATTERN III

I per fi he acabat amb la versió del model KIWI del ccarmariocapsula que han preparat THESEWING RECIPE, ara ja puc passar al següent nivell.
Aquesta vegada he fet el vestit, amb una roba que vaig a comprar a RIBES & CASALS, abans de marxar de vacances.
El que més m’ha costat, ha sigut quadrar el coll, ja que l’he modificat i l’interior no m’ha arribat fins al final, però li ha fet una puntada invisible i ha quedat bastant apanyadet ...  i fer els traus, me barallat amb les dos màquines i els he tingut que acabar fent a mà i n'haure de fer un més, perquè no quedi tant obert
I el que ja deixo per a la següent temporada, que ara amb una mica de sort vindra la fresca és si fer un ”frunce” al mig, o bé amb goma elastica, o amb un cordonet per a que no quedi tan ample.

Y por fin he terminado con la versión del modelo KIWI del ccarmariocapsula que han preparado THE SEWING RECIPE, ahora ya puedo pasar al siguiente nivel
Esta vez he realizado el vetido, con una ropa que compre en RIBES & CASALS, antes de irme de vacaciones.
Lo que más me ha costado, ha sido cuadrar el cuello, ya que lo he modificado y el interior no me ha llegado hasta el final, pero he cosido una puntada invisible y ha quedado bastante apañado ... y hacer los ojales, me he pelado con las dos máquinas y los he tenido que hacer a mano y seguramente tendré que hacer otro más, para que no quede tan abierto
Y lo que ya dejo para la siguiente temporada, que ahora con un poco de suerte vendra el fresco es si hacer un "Frunce" en medio, o bien con goma, o con un cordoncillo para que no quede tan ancho.




 Detall de la roba



4 comentaris:

  1. Doncs ha quedat super bé! jo no li veig cap fallo per cap lloc. Ara la idea de la cintura em sembla molt bona perquè et quedi més ajustadet. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa!!! Ha quedat resulton, tot i que haig de cosir un botó més al final, sinó s'em veuran les vergonyes 😶😶😶

      Elimina
  2. El vestit et queda espectacular. Jo tampoc li veig fallos, només m'imagine la "tortura" que ha de ser fer els traus a mà... Per aquí ja fa fresqueta per les nits, és hora de tornar a teixir i posar-se una rebeca.
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapíssima 😘, al final els vaig mig fer amb la màquina de cosir, però els vaig tenir que repassar tots a mà, ja que quedaven molt fluixos ... com que tinc una mica d'insomni ja em va anar bé 😅😅

      Elimina