diumenge, 2 de setembre del 2018

LA VOLA VOLA

Normalment quan anem de vacances acostumo a portar alguna labor de ganxet, ja que la màquina me la tenen prohibida.
Aquest any m'he portat a la "Vola Vola" o sigui la gavina de la Picapau del seu primer llibre "El Mundo de Picapau", però per no carregar o perdre el llibre (que ens coneixem), vaig fer una fotocòpia i quan em faltaven tres peces per acabar-la, va i la fotocòpia desapareix misteriosament ... i vaig haver de demanar auxili a la MarionaCB, que molt amablement em va salvar.
MIL GRÀCIES BONICA!!!!!!!

Normalmente cuando nos vamos de vacaciones acostumbro a llevarme alguna labor de ganchillo, ya que la máquina me la tienen prohibida.
Este año me he llevado a la "Vola Vola" o sea a la gaviota de Picapau de su primer libro "El Mundo de Picapau", pero para no cargar o perder el libro (que nos conocemos), me hice una fotocopia y cuando me faltaban tres piezas para acabarla va y la fotocopia desaparece misteriosamente ... y tuve que pedir socorro a MarionaCB que muy amablemente me salvó.
MIL GRACIAS BONITA!!!!



4 comentaris:

  1. Doncs la vola vola és un projecte més que estiuenc totalment ideal per les vacances! M'encanta. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii, i com no té gaires peces per juntar, vaig pensar que no em faria tanta mandra

      Elimina
  2. Què bonica!!! Més cómode fer ganxet que no emportar-se la màquina a les vacances, i si a més fas una gavina tan estiuenca què més podries demanar? ♥
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJAJ!!! Si la veritat que és més pràctic i cómode el ganxet que no pas la màquina.
      La meva filla esta encantada amb la gavina ... ara ja s'està mirant el llibre, per veure quin serà el proper

      Elimina