diumenge, 10 de novembre del 2019

DESSUADORA APPLE MATCHY MATCHY

Aquest any li estic traient partit a l'armari càpsula de The Sewing Recipe i buidant l'armari de les robetes que ja no tanca.
Aquí va una altra peça de roba però aquest cop matchy matchy o sigui que he fet dos iguals, una per a mi i una altra per a la meva filla, per anar iguales.
Patró Apple de The Sewing Recipe
Roba estampada Elvelyckan design
Roba llisa La casa del retall

Este año le estoy sacando partido al armario cápsula de The Sewing Recipe y estoy vaciando el armario de telas que ya no cierra.
Aqui va otra pieza de ropa pero esta vez matchy matchy o sea que me ha tocado coser dos iguales, una para mi y otra para mi hija, para ir iguales.
Patrón Apple de The Sewing Recipe
Tela estampada Elvelyckan design
Tela lisa La casa del retall






2 comentaris:

  1. M'encanta veure a la mare i a la filla conjuntades amb aquesta roba tan preciosa! Això sí, des que vas dir allò del pijama ara no puc pensar en altra cosa, jajaja. ;-)
    Un beset.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja a mí em passa el mateix, cada vegada que me la poso m'he de mirar els peus, no sigui que vagi en sabatilles ... això si la meva filla està mega encantada de que anem iguales.
      Un petonàs.

      Elimina