diumenge, 17 de novembre del 2019

TEIXINT MITJONS

I aquí estan els meus primers mitjons fets amb mitja i amb agulla circular, em fa molta il·lusió, ja que feia molt de temps que en volia aprendre. He de millorar molt, però estic molt satisfeta del resultat, tot i que els he fet i desfet un munt de vegades … el que pitjor porto és fer l’elàstic no m’acaba d’agradar com el teixeixo … així que hauré de practicar més.
Els mitjons els vaig fer amb una masterclass que ens va fer la Laia de LLANÀRIUM, que es mega meravellosa i encantadora i amb una paciència infinita si en teniu oportunitat no us deixeu escapar les classes que fa.

Y aquí están mis primeros calcetines de lana y con agujas circulares, me hace mucha ilusión ya que hacía mucho tiempo que quería aprender. He de mejorar mucho, pero estoy muy satisfecha con el resultado. Todo y que los he hecho y deshecho mil veces ... lo peor que hago es el punto elástico, no me acaba de gustar como lo tejo ... así que tendré que practicar más.
Los calcetines los hice en una masterclass que nos hizo Laia de LLANÀRIUM, que es mega maravillosa y encantadora y con una paciencia infinita, si tenéis oportunidad no os dejéis escapar estas clases que hace.






2 comentaris:

  1. Ja saps més que jo! Mai els he teixit amb circulars, sempre amb "pintxitos" de bambú, a l'antiga. L'elàstic és molt desagraït, té tendència a obrir-se i no sé perquè... Enhorabona i a gaudir d'uns peus calentets aquest hivern! Esperem que no siguen els últims que veiem per aquí. ;-)
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ohhh!!! De veritat que els teixeixes a l'antiga ... tu si que tens mèrit ... jo sóc incapaç d'agafar les agulles rectes, sempre hi ha una que va al seu rotllo i mai a sota l'aixella, jeje.
      M'ha agradat un munt fer els meus mitjons ... però crec que estic a hores llum dels teus, que tenen filigrana.
      Petonets

      Elimina