diumenge, 30 de desembre del 2018

CULOTTE DE CAP D'ANY

I no podia acomiadar l'any sense ensenyar-vos el culotte que m'he cosit per al cap d'any ... tot i que potser m'adormo ... les vaig veure al blog de Ladycoloma i em vaig morir d'enveja, les meves no són del tot vermelles, però crec que serviran.
Realment aquest tipus de confecció és molt senzill ja que no cal afegir goma elàstica enlloc, únicament és necessita una tira de blonda ben ample de més de 15 cm. i fer un parell de costures.

I per acabar desitjar-vos molt bona entrada d'any.

Y no podía despedir el año sin enseñaros el culotte que me he cosido para fin de año .. todo y que quizá me duermo, las vi en el blog de Ladycoloma y me morí de la envidia, las mías no son del todo rojas, pero creo que servirán.
Realmente este tipo de confección es muy sencilla, ya que no hace falta coser goma elástica, únicamente se necesita una tira de blonda bien ancha de más de 15 cm. y hacer un par de costuras.

Y para acabar desearos una muy buena entrada de año.


4 comentaris:

  1. Amb aquest culotte tan bonic que t'has fet segur que tindràs una molt bona entrada d'any. I si has d'anar a dormir abans d'hora que siga amb ell posat també. ;-)
    Feliç 2019!

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJA!!! La veritat és que la peque ens va tenir fins les dos de la matinada ballant i cantant, després varem caure tots rendits al llit i vam dormir com a marmotes.
      Bon any guapíssima!!!!

      Elimina
  2. Ostres doncs queda super bé, jo em pensava que era una costura molt complicada, però pel que expliques no m'ho sembla. HO hauré de provar...això si de cara a l'any que ve. Una abraçada i bon inici d'any!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquestes realment són de les més senzilles, ja que no has de cosir la goma elàstica, son quatre costures i listos. Si les vols fer avisa'm.
      Bon any guapíssima

      Elimina