diumenge, 16 de desembre del 2018

DESSUADORA PER MI

I per fi, aquest cap de setmana i gràcies a Ladycoloma que m'ha deixat la overlock, he pogut fer-me la dessuadora que vaig veure al blog de Naturtelas amb els patrons gratuïts de Sewing Rabbit i amb les robetes de vaig comprar a Slowtaller
Ara he de mirar si amb el que m'ha sobrat puc fer alguna cosa per la peque.

Y por fin, este fin de semana y gracias a Ladycoloma que me ha dejado la overlock, he podido haceme la sudadera que vi en el blog de Naturtelas, con los patrones gratuitos de Sewin Rabbit y con la ropa que compre en Slowtaller.
Ahora tengo que mirar si con lo que me ha sobrado puedo hacerle algo a la peque.






6 comentaris:

  1. Es veu molt calenteta! Estaria genial que tingueres suficient per fer-li altra com aquesta i puguereu anar conjuntades. ;-)
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per un altre igual no m'arriba, però algun "apaño" faré
      😋

      Elimina
  2. M'encanta la tela de dessuadora! jo en tinc dues per cosir i de moment encara no m'hi he posat!jajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Realment és fan en un Pim Pam, trigues més en tallar patrons que en cosir-les

      Elimina