dilluns, 3 de desembre del 2018

LEGGING + CONJUNT NENUQUI


Aquest cap de setmana BCN estava plena de Markets, nosaltres vam anar al UMAMI’S CHRISTMAS EDITION a donar suport a les marques locals ... i una mica de casquera. 
Vam estar ajudant a HEY MINI BCN i em vaig enamorar de la robeta de guineus de ELVELYCKAN, de tant veure el bebè que tenia a la parada amb una primera muda posada. A la que vaig arribar a casa, vaig buscar a l’armari, a la part desendreçada (que és la de punt) i vaig trobar-la .... va tornar a ser amor a primera vista ... vaig buscar un patró de leggins Domestic Cat de la revista OTTOBRE DESIGN per a la peque i vaig començar a tallar aquella robeta amb el cor encongit. I amb el que va sobrar (és un sacrilegi tirar-ho) vaig fer, mega improvisat, un conjunt per al NENUQUI ... ara se que, amb el que he fet, he begut oli ... perquè ara hauré de fer més robeta mini.

Este fin de semana BCN estaba llena de Markets, nosotros fuimos al UMAMI'S CHRISTMAS EDITION a apoyar a las marcas locales ... y a darles un poco de casquera.
Estuvimos ayudando a HEY MINI BCN y me enamoré de la ropita de zorros de ELVELYCKAN, de tanto ver el bebé que tenía en la parada con una primera muda puesta. A la que llegué a casa, busqué en el armario, en la parte desordenada (que es la de punto) y la encontré .... volvió a ser amor a primera vista ... busqué un patrón de leggins Domestic Cat de la revista OTTOBRE DESIGN para la peque y empecé a cortar aquella tela con el corazón encogido. Y con lo que sobró (es un sacrilegio tirarlo) hice, mega improvisado, un conjunto para el NENUQUI ... ahora se que, con lo que he hecho, he bebido aceite ... porque ahora tendré que hacer más ropita mini



4 comentaris:

  1. qué arte tienes y qué modelo!!! impresionante

    ResponElimina
    Respostes
    1. La modelo está mega tremenda .. con un metro ya no hago na ... tendré que ampliar el cuarto costura 😂😂

      Elimina
  2. Oixxx qué preciosidad! Nunca más olvides una tela así en el armario!
    Son preciosos esos leggins y le quedan genial!
    Gracias por enlazar en Fans de Ottobre, nos encantan tus costuras.
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, han quedado muy graciosos.
      El problema es que estas telas me duelen al cortarlas ...
      Un abrazo.

      Elimina