diumenge, 20 de juny del 2021

ÀLBUM SCRAP

Aquests dies fa tanta calor, que sóc incapaç de centrar-me en cap patró i molt menys de seguir unes instrucciones, així que estic acabant els àlbums d'scrap, ara que ja tinc una mica més d'eines i de troquels.

Estic acabant el primer àlbum que vaig fer, cap el 2018, a la botiga de Grap/pa Scrapbooking i que imparteix la Raquel de Papers Trencats, és un àlbum que va dins d'una capseta, em faltava realitzar alguns interiors, fer les decoracions, i les fotografies, (el dia que vagi al fotògraf fliparà quan li comenci a demanar mides estranyes).

Estos días hace tanta calor, que soy incapaz de centrarme en ningún patrón y mucho menos seguir unas instrucciones, así que estoy acabando los álbumes de scrap, ara que ya tengo un poco más de cachibaques y de troqueles.

Estoy acabando el primer álbum que hice, en el 2018, en la tienda Grap/pa Scrapbooking y que imparte Raquel de Papers Trencats, es un álbum que va dentro de una cajita, únicamente me faltaba realizar algunas hojas del interior, realizar las decoraciones y las fotografías, of course. ( el día que vaya al fotógrafo va a flipará cuando le empiece a pedir medidas raras).

Els papers són de TOGA











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada