diumenge, 6 de juny del 2021

TORTUGA BABY MIA

I després de molts intents, per fi ens hem pogut veure i he pogut donar la tortuga, que fa setmanes que ronda per casa. Aquesta vegada li he brodat el nom i unes mini floretes a la closca, en tons roses per a donar-li un "toquesito".

Y después de muchos intentos, por fin, nos hemos podido ver y he podido dar la totuguita que hace semanas que ronda por casa. Esta vez, le he bordado el nombre y unas minis florecillas en el caparazón, en tonos rosas para darle un "toquecito"

Patró de Vibemaigratuït

Cotonets DMC

Fils de brodat ANCHOR

4 comentaris:

  1. M'encanta! I segur que a la Mia també, a les fotos sembla molt interessada. El detall de les rosetes a la closca és tot un encert. En tinc un grapat al costurer i no sabia què fer amb elles, ara ja m'has donat una idea. ;-)
    Amunt amb el calor i no et deixes guanyar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que li va agradar des del minut cero, i a més ara que li comencen a sortir les dentetes, tot ho mossega, va ser donar-li i cap a la boca.
      JAJA Les rosetes les vaig brodar jo, és que la tortuga portava un mes i mig passejant per casa i al final la vaig acabar trobant sosa i li vaig acabar fent el brodat.
      Porto dos setmanes sense fer res de la calor que fa, això no hi ha qui ho aguanti!!!!!

      Elimina