diumenge, 27 de juny del 2021

XAL ANDECHA

Ja fa dies que he acabat el xal andecha, disenyat per Belén Fernández de TEJER EN INGLÉS, però no havia tingut oportunitat de fer-li les fotos que es mereix.

Les llanes les vaig comprar en ple confinament a MISS KITS però fins ara no m’he atrevit a fer-lo, he de dir que hi algun fallito, però jo ja ni els veig, estic encantadíssima amb el resultat, però ja m’he donat compte que a partir de 200 ja no se contar més .... Vaig fer la versió llarga amb fingering, un total de 437 punts, així que ja us podeu imaginar la de vegades que vaig comptar i recomptar.

Llana gris FridaFuchs Hosenmatz el color 35 Getrockneter Lavendel

Llanes roses Sócuna troca Gala came to save the world - Pink rochefot

Ya hace días, que terminé el chal andecha, diseñado por Belén Fernández de TEJER EN INGLÉS, pero no había tenido ocasión de fotografiarlo.

Las lanas las compré en pleno confinamiento en MISS KITS pero hasta ahora no me he atrevido a hacerlo. Estoy encantadísima con el resultado, pero me he dado cuenta que a partir de los 200 puntos, ya no se contar ... tantos puntos juntos y con las agujas rectas, siempre me faltaba o sobraba algun punto.









2 comentaris:

  1. Per ajudar a comptar els punts hi posem marcadors: cada 10, 20, 50 punts... Com a tu millor et vinga. Així després només has de contar marcadors per saber quants punts tens en total. ;-)

    De tota manera, amb ells o sense el resultat ha sigut espectacular! Enhorabona per la feinada, amb 437 punts en una agulla recta allò hauria de ser una bojeria per no perdre'n cap.

    A gaudir-lo mentres el calor continue donant-nos un descans!
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, però com hi havia augments a la mitad i al final, em feia un embolic. Sóc una mica patatilla.
      Vaig fer trampes cap al final i vaig passar el xal a les agulles circulars.
      El xal està guardadet ... fa una calor que l'únic que em ve de gust es posar-me la piscina a sobre.
      Petonets.

      Elimina