diumenge, 8 de març del 2020

DRAP A PUNT DE CREU

Aquest any li estic donant al punt de creu, de moment ja porto dos draps de cuina, un que rebuscant a l'armari aquests Nadal va apareixer i un altre que he començat perque em venia molt de gust tornar a fer punt de creu.

Este año le estoy dando al punto de cruz, de momento ya llevo dos paños de cocina, uno que rebuscando en el armario estas Navidades apareció y otro que he empezado porque me apetecía un montón volver hacer punto de cruz.

Patró del llibre Fables contes et comptines deVéronique Enginye






  

2 comentaris:

  1. I bufava, i bufava... Quina moneria! Tindràs valor d'usarlo a la cuina o el guardaràs? Ara sóc jo la que tinc gana de tornar-ne a fer punt de creu de veure els tresors que traus de l'armari misteriós.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. JEJEJE!!! El tinc a la cuina, però de decoració, el que el faci servir ja sap que no fa falta que es quedi gaire a casa jijiji.
      Aquests armari és la canya, el dia menys pensat hi trobo al meu marit doblegadet JIJI
      Jo ja estic fent un altre drap, al final els itndre que regalar jejeje
      Petonets

      Elimina