diumenge, 1 de març del 2020

RONYONERA

Vaig veure la ronyonera de la cocodeluxe i després la de la mamemimo i em van entrar unes ganes boges de fer-ne una, no sóc molt fan, però reconec que si has de sortir i no vols portar pes i tenir les mans lliures es com la solució ideal.
A les instruccions diu que es fa de 2 a 5 hores, jo vaig tardar tot un diumenge ... serà perque l'aleman no es el meu fort.
Patró Hansedelli
Loneta mosquera de Slowtaller
Interior estampat del meu armari màgic

Cuando vi la riñonera de cocodeluxe y luego la de mamemimo me entraron unas ganas locas de hacerme una, yo no soy muy fan, pero reconozco que si has de salir y no quieres llevar peso y necesitas las manos libres es la solución ideal.
En las instrucciones pone que se confecciona entre 2 y 5 horas, jo tarde todo un domingo ... será porque el aleman no es mi fuerte.
Patrón Hansedellli
Loneta mosquera de Slowtaller
Interior estampado de mi armario mágico.




 

2 comentaris:

  1. L'estampat em sembla ideal, tot i que l'idea de portar ronyonera em tira enrere només sentir-la. Així com la portes a la foto atravessada o penjada queda més bonica i menys... "ronyonera", jajaja.
    Un beset.

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJA!!! A mi em passa el mateix, però he de reconeixer que quan tinc molt mal d'esquena és el millor, ja que portes el just i ja.
      A mi també m'agrada més travessada que a la cintura.
      Un petonet!!!!

      Elimina